Ivalon Rotaryklubi juhlisti 40-vuotista taivaltaan

11.2.2019

Ivalon Rotaryklubi vietti 9.2.2019 40-vuotisjuhliaan Charter-illallisen merkeissä Wilderness Hotel Nangussa.

Ivalon Rotaryklubin perustamiskokous pidettiin 26.6.1978. Perustamiskokouksessa olivat läsnä Risto Lampela, Antti Korhonen, Esko Pajuniemi, Olli Tuunainen, Jaakko Seppälä, Teuvo Huju, Seppo Kukkola, Lauri Yliruokanen, Johan-Oula Juuso, Jouko Lukkari sekä Sodankylästä Tauno Turunen ja Eero Ojala.

Klubin charter-juhlaa vietettiin 30.3.1979 Ivalon Matkailuhotellissa. Rotary Internationaliin Ivalon Rotaryklubi hyväksyttiin 1.1.1980.

Illan juhlassa piirin 1400 kuvernööri Heikki Salumäki toi piirin, sekä Rotary Internationalin onnittelut ja terveiset 40-vuotiaalle klubille. Sodankylän Rotaryklubin presidentti Pertti Sukuvaara toi kummiklubin terveiset ja onnittelut. Ivalon Rotaryklubi muisti juhlassaan pitkäaikaisinta jäsentään Harri Gröndahlia.